Monday, October 31, 2011

ABANG PERKOSA ADEK KANDUNG SENDIRI. 2

Aku sampai dikampung,
selepas isyak dan pintu berkunci..tapi biasalah McGuyver. Aku masuk dan intai dibilik adikku, tak berkunci.. fuuyooo, adikku sedang baring mengiring membaca mejalah.. maaakkk datuuuk, begitu hebat sekali.. pinggulnya, payu daranya terbonjol, leher dan betisnya putih, hanya ditutupi baju tidur.. lantas konekku pun mencodak dan nafsu tak dapat dibendung..aku masuk kebilik, kunci pintu dan terus menindih kemontokkan tubuhnya yg asyik membaca itu.. dia terperanjat, cuba menjerit, sebelum berkata2 aku sempat mengikat tanggannya keatas katil dan menyumbat mulutnya.. sewaktu aku menindih itulah dadaku dan konekku telah tersentuh padanya.. aduuuuh terasa pejalnya. Aku tak tahan lantas aku merobekkan baju tidurnya..praak terkoyak, terus aku londehkan.. aku tergamam, itulah kali pertama aku menjamah mataku dgn tubuh adikku yg selama ini bertutup likup.. payu daranya amat sederhana, segar, pusatnya, dan waaah cipapnya.. baru aku tau yg adikku tak memakai pakaian dalam semasa dirumah.. akun pun menjilat pipi, leher, payu dara..


adikku merengeh dan aku terdengar samar2 dia berkata.... "Apa abang buat ni....! Nor kan adik kandung abang.. tak baik uat macam nie.. eeiii....! mmmmmm...!" Aku buat dek jer, aku terus menjilat ke pusat, dia menangis dan kegelian, dan terus pula ke lurah dibawah pusat itu..disitulah aku melihat cipap adikku bergerak-gerak kerana menggeliat.. terus saja aku sembamkan mukaku danm menjilat-jilat serta menyedut-
nyedut.. memang lembut dgn bulu yg sentiasa dicukur, aku menggentel kelentitnya dan menghisap..dia merayu... "Tolonglah jgn lakukan..." "Diam... lepas ini aku bagi engkau yg lebih best...!" aku bersuara. Konekku telah tersangat tegang, so,
terpaksalah aku merapatkannya ke cipap adikku.. adikku terbeliak..



"Jgn baaang.. jgn lakukan itu, ia adalah utk bakal suami ku saja". "AAAhhh.. dah memang tadkir dia tak akan dapat rasa rezeki ni....! hehehe..." Aku terus membenamkan sedikit demi sedikit,
memang ketat dan sempit.... terus aku tekankan saja maka terkoyaklah dara adikku.. "Tiidaakk.. uuuuhhh.. eeehhh.. sakiiiit...!!!" Mendengar itu, aku semakin ghairah dan semakin laju dayungan ku, hingga akhirnya akupun terasa ingin memuntahkan cecair likatku, aku benamkan sedalamnya, adikku tahu apa yg akan terjadi..

BERSAMBUNG - - -

No comments:

Post a Comment