Monday, October 31, 2011

ABANG PERKOSA ADEK KANDUNG SENDIRI. 1


Kisah benar diriku, umtuk tatapan para pembaca agar dibuat renungan dan pengajaran. Kisahnya begini, adikku seorg yang agak alim (bertudung Labuh, umur 19 tahun


telah bertunang, kulit putih, muka lawa, sopan santun dan amat mengiurkan sesiapa yang melihatnya..termasuk
klah aku sendiri tidak tahan bila melihatnya ).


Aku seorg yang bernafsu kuat, umur 25 tahun..darah panas beb, suka malakukan lancapan terutama bila melihat laman sexysuraya.. bertubuh sasa dan macholah katakan, muka nampak baik, tapi aku sebenarnya org yang sentiasa dahagakan kepuasan dan sentiasa ingin kelainan. Sebelum ini Mak Usu ku yang berumur 36 tahun telah kuterokai cipapnya dan juga adik seorang kawanku, Zam juga telah ku pecahkan daranya sewaktu aku pulang ke kampungku (dalam perjalanan pulang aku menumpangkan balik dari pekan.. disitulah aku mengambil peluang untuk melepaskan cecair nakalku kedalam rahimnya.. memang hebat keenakkan tubuh adik kawan rapatku).


Tiada siapa yang tahu kelakuan ku, kecuali Zam. So, utk menyembunyikan perkara tersebut, Zam pula mengenakan syarat yang ketat, iaitu dia ingin menjamah pula tubuh adikku yg gebu dan sopan itu..aduuuuh, pening kepalaku.. tapi apa boleh buat.. Suatu hari aku dengar orang dikampung kecuali adikku akan berjalan dan tidak pulang selama tiga hari.. maka setan pun telah merasuk aku utk melangsaikan hutang ku, aku terus kekampung.. lantas aku terfikir, sebelum Zam menjamah dara adikku, baik aku yang merasmikannya.. baru berbaloi. Di sinilah episod kenikmatanku.

BERSAMBUNG - - -

No comments:

Post a Comment